IRANNEWS24

وب رسمی خبرگزاری ایران ۲۴

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

جادوگر!قهرمانی پرسپولیس

آقای جادوگر! دود این آتش به چشم پرسپولیس می‌رود 

مشرق/ پرسپولیس حالا که پس از یک دهه قهرمان شده بیش از پیش به حمایت و همدلی بزرگان خود نیاز دارد و کریمی و دایی باید بدانند دود این آتش در نهایت به چشم پرسپولیس می رود.

چند وقتی بود از دعواهای دونفره و دادن بیانیه و پیام کنایه آمیز اهالی فوتبال خبری نبود که با اظهارات بی موقع معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره امید عالیشاه و احمد نوراللهی، آتش زیر خاکستر کینه علی کریمی و دایی شعله ور شد.

ترکاشوند دو بازیکن نیم فصل اول پرسپولیس را که برای انجام خدمت سربازی به تراکتورسازی رفتند، به نوعی خائن خواند؛ اظهاراتی که با واکنش این دو بازیکن مواجه شد، هرچند عالیشاه و نوراللهی تاکید کردند که بخاطر شرایط حساس پرسپولیس در آستانه قهرمانی نمی خواهند جواب ترکاشوند را بدهند.

اما این اظهارنظر آقای معاون به نشست خبری پیش از دیدار نفت و فولاد هم کشیده شد و علی دایی در پاسخ به سوالی در این مورد واکنش نشان داد و با دفاع از دو شاگرد سابقش و اشاره به نحوه قرارداد و فسخ دو بازیکن اوکراینی گفت که گذشت زمان خائن واقعی را مشخص خواهد کرد. (اینجا)

ساعتی پس از این حرف ها علی کریمی با قراردادن پستی کوتاه در کانال تلگرامی خود ماجرای «سپانوویچ» بازیکن صرب را که در زمان سرمربیگری دایی به پرسپولیس آمد و با انجام یک بازی از این تیم رفت را یادآور شد.

دایی پس از بازی با فولاد با قابل احترام خواندن کریمی گفت که من در ماجرای بازیکن صرب اشتباه و همان زمان هم از هواداران عذرخواهی کردم اما به نظرم کریمی که از جنس فوتبال است نباید به خاطر کینه از من از مدیران و افراد غیرفوتبالی حمایت نابجا کند چرا که این آقایان رفتنی هستند و ما فوتبالی ها برای فوتبال می مانیم. کریمی بزرگ است و اگر می خواهد بزرگتر شود باید روش خود را عوض کند.

اما این پایان ماجرا نبود و کریمی در اقدامی عجیب جواب منطقی و محترمانه دایی را با یک پست کنایه آمیز و دعوت وی به مناظره تلویزیونی پاسخ داد. کریمی با تمجید از برخی مدیران غیرفوتبالی به دایی متذکر شد که حالا حالاها به نیمکت پرسپولیس برنخواهی گشت!

البته کریمی ساعاتی بعد این پست را از اینستاگرامش حذف کرد تا کمتر مورد حمله برخی هواداران پرسپولیس و دایی قرار بگیرد!

به نظر می رسد برخی رسانه ها در دامن زدن به آتش این اختلاف سهم عمده ای دارند و با در مقابل هم قرار دادن پیشکسوتان به دنبال کلیک و مخاطب بیشتر هستند. همه اهالی فوتبال می دانند که دایی و کریمی یک اختلاف دیرینه دارند و به زور نمی شود این دو را آشتی داد، همانگونه که بزرگان فوتبال در ماجرای دایی و مایلی کهن نتوانستند و این خود دایی و مایلی کهن بودند که کدورت ها را کنار گذاشتند. علاقه مندان به فوتبال آشتی صوری و زورکی کریمی و دایی در جلوی دوربین را فراموش نکرده اند که نه تنها باعث پایان این کدورت نشد بلکه تابلو بودن آن مضحکه عام و خاص شد. با این وجود احمدرضا عابدزاده در پیامی کوتاه خطاب به دو همبازی سابق خود از آن ها خواسته که به این جدال رسانه ای و کدورت پایان دهند.

به نظر می رسد در جدال رسانه ای اخیر که در آستانه قهرمانی زودهنگام سرخپوشان رخ داد و تیم در یک برهه حساس در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، علی کریمی کمی تند رفته و بی جهت خود را وارد ماجرایی کرده که شاید نبودنش در آن کمتر به محبوبیتش لطمه بزند. پرسپولیس حالا که پس از یک دهه قهرمان شده بیش از پیش به حمایت و همدلی بزرگان خود نیاز دارد و کریمی و دایی باید بدانند دود این آتش در نهایت به چشم پرسپولیس می رود چرا که نام پرسپولیس بیشتر از هر چیز دیگری برای هواداران این تیم ارزش دارد

موافقین ۰ مخالفین ۰

ثبت نام های عجیب!

نگاهی به پدیده هجوم ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات 

 

صبح نو/ متن پیش رو در صبح نو منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.

کثرت تیپ‌ها و شخصیت‌های حاضر در صف ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری در ایران (حتی کودک 9 ساله) این روزها دستمایه تحلیل‌های زیاد و بعضاً متضادی در رسانه‌های رسمی و غیر رسمی چون شبکه‌های اجتماعی شده است.

ایمان معمار، ادمین کانال ساحت زیست در این‌باره نوشته: «ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری دچار چنان وضعیت کمیکی شده که صدای همه از جمله صدای سفیر انگلیس در ایران را هم درآورده است.

این وضعیت احتمالاً دلایل مختلفی دارد، ساختار معیوب سیاسی و احزاب ناکارآمد و خلق‌الساعه، مشکلات لاینحل طبقات اقتصادی پایین که منجر به تلاش آنان برای ثبت‌نام به عنوان راه حلی به مثابه تیری در تاریکی می‌رسد، تلاش برای کسب شهرت و سلبرتی مابی های اینستاگرامی، سعی در انجام عملی سیاسی یا اعتراضی با ثبت‌نام به شکل و شمایل و ظاهری متفاوت، تأکید دروغین عده‌ای از مسوولان که خود را نوکر مردم یا متعلق به قشرپایین جامعه می‌دانند و عده‌ای از این قشر هم این مساله را باور می‌کنند، سنت‌های فکر و فرهنگی و اسطوره‌های تاریخی نواحی روستایی که باور دارند شاهین انتخاب سلطان ممکن است بر دوش رعیت و رعیت‌زاده‌ای بنشیند و .....».

نویسنده ادامه داده‌: «‌اما مساله‌ای که این وسط آزاردهنده می‌نماید مضحکه گرفتن عده‌ای از این روستاییان و متعلقین به اقشار محروم توسط خبرنگاران حاضر در وزارت کشور است. این خبرنگاران با پرسیدن سؤالات تخصصی که اصولاً در چنین موقعیتی‌هایی از خود رجل سیاسی طبق تعریف قانون اساسی هم پرسیده نمی‌شود، سعی در گرفتن جواب‌های بی‌ربط و به ظاهر خنده‌دار دارند.

به لحاظ اخلاقی چنین رفتاری با عده‌ای افراد درمانده و مستأصل نه نتیجه‌ای را غیر از یک نمایش بسیار زرد مضحک به ارمغان می‌آورد و نه فایده‌ای از به راه افتادن این نمایش برای ساختار سیاسی کشور متصور است.

بهتر بود خبرنگاران حاضر در وزارت کشور تمام قدرت طنازانه و منابع دانش و تحصیلات خود را عوض ثبت‌نام‌کنندگان، به برگزار کنندگان این اجرا نشانه می‌گرفتند و تمامی مسوولان فعلی و قبلی ثبت‌نام‌کننده را بابت عدم اصلاح چنین قوانینی مواخذه می‌کردند.

یکی از جاهایی که جای خالی نگاه انسانی سید اهل قلم و دیدگاه جسورانه و حق‌طلبانه شرف اهل قلم احساس می‌شود همین تجمع خبرنگاران وزارت کشور است.» «زنو» یکی از کاربران فعال فضای مجازی اما با استقبال از این استقبال از ثبت‌نام در توئیتی کوتاه نوشته است: «امکان ثبت‌نام همه اقشار در انتخابات ریاست جمهوری میراث انقلاب است: امید همه شهروندان به مشارکت اینکه به مضحکه کشیده می‌شود، تقصیر خبرنگارهاست.»

وبلاگ‌نویس دیگری به‌نام محمد‌مهدی ‌فتوره‌چی اما در تبیین صف طویل ثبت‌نام «از عواملی چون بالا رفتن تب خودشیفتگی و نیاز به خو‌دنمایی درعصر خود راهبری، خودستایی، لذت‌جویی بی‌محابا و گستاخانه در عصرسرگردانی (در گاهِ فقدان ابزار و فرصت‌هایی برای رشد و بالندگی مورد انتظار آحاد ملت به‌ویژه جوانان و زنان) تجربه‌های تلخ شهروندان از نحوه ورود افراد لُمپن، عوام‌گرا، بد اخلاق تا فرصت‌طلب و فاسد در تمامی رده‌های مدیریتی و به ویژه مجالس و شوراها و و برملاشدن رانت‌های ویژه (واحتمالاً عدم پیگیری مطلوب قضایی)، سخره گرفتن دموکراسی و ناکارآمدی جمهوریت نظام، تا مواردی چون دریافت مهر تأیید صلاحیت شورای نگهبان به منظور مانور و یا فعالیت‌های حزبی و سودجویانه دیگر و.... تا عوامل متعدد و متناقض دیگری که بدان‌ها در تحلیل‌هایی نام برده است.»

نویسنده دیگری به‌نام علی زمانیان درباره ثبت‌نام یک کودک در انتخابات ریاست جمهوری نوشته است: «این یک بچه‌بازی نیست. به سخره گرفتن انتخابات نیست.

اعتراضی نمادین است به اینکه جایگاه ریاست جمهوری در حد بازی بچه‌گانه پایین کشیده شده است. هجومی طنز گونه به کسانی است که رتبه ریاست جمهوری را چنان بی‌خاصیت کرده‌اند که به بازی کودکانه‌ای شبیه شده است. نمایش تراژیک از واقعیت آشکاری است که می‌توان بر آن عنوان «تهی شدن میدان سیاست از خرد و حکمت راهگشا»، نهاد.»

علیرضا موسوی یکی از فعالان مجازی در این‌باره نوشته است: «‌این آدم‌ها این‌جایند که به قانون‌گذاران بگویند اشکالی هست.

از آن دختر شش ساله تا آن مرد که گفت برای خنداندن مردم آمده، همه و همه آمدند تا ناخودآگاه داده‌هایی را برای اثبات این که قانون انتخابات نقص دارد فراهم کنند، بگویند یک اشکالی فرهنگی‌، یک بیماری همه‌گیر در درک معنای مسوولیت وجود دارد، یک اشکال اساسی در ساختار سیاسی و مدنی کشور وجود 

موافقین ۰ مخالفین ۰

جنگ جهانی سوم

خبر "چینی" نزدیک بود جنگ جهانی ‌راه بیندازد! 

 

العالم/ خبرگزاری رسمی چین "شینهوا" نزدیک بود با یک خبر اشتباه، جنگ جهانی راه بیندازد.

بر اساس گزارش شبکه "اسکای نیوز"، خبرگزاری "شینهوا" با درج خبری نوشت کره شمالی در مراسم "روز خورشید" که دیروز شنبه 15 مارس در این کشور اجرا شد، اقدام به شلیک موشک کرد. در حالی که منظورش این بود که پیونگ یانگ در این مراسم، موشک را به نمایش گذاشت.

در سایه تنش فزاینده موجود بین کره شمالی و آمریکا و تهدیدهای متقابل بین دو کشور، چنین تیتری می تواند انگیزه ای برای شروع جنگ جهانی سوم باشد جنگی که این روزها ترامپ و رهبر کره شمالی به طور مداوم درباره آن حرف می زنند.

رسانه های آمریکایی از جمله "بلومبرگ"، این تیتر را دستاویز قرار دادند. بلومبرگ به نقل از شینهوا نوشت کره شمالی موشک شلیک کرد.

در حالی که حقیقت، فقط نمایش موشک در حال حمل در یک رژه در مراسم روز خورشید بود.

البته این خبرگزاری بلافاصله این اشتباه را اصلاح کرد، و به تبع آن رسانه های امریکایی هم خبرهایشان را اصلاح کردند.

ظاهرا کره شمالی در مراسم دیروز اقدام به نمایش موشک های جدید دوربرد و موشک هایی که از زیردریایی شلیک می شوند کرده است. این مراسم به مناسبت یکصد و پنجمین سالگرد تولد "کیم ایل سونگ"، بنیانگذار کره شمالی برگزار شد.

این در حالی است که پیونگ یانگ دیروز شنبه در پاسخ غیر مستقیم به تهدیدهای ترامپ که گفته بود مشکل کره شمالی را حل خواهد کرد، هشدار داد که به هر نوع حمله ای، با سلاح هسته ای پاسخ خواهد داد.

دومین مقام مسئول در نظام کره شمالی قبل از آغاز مراسم رژه، اعلام کرد که کشورش، جنگ فراگیر را با جنگ فراگیر پاسخ خواهد داد.

"کیم جونگ اون"، رهبر فعلی کره شمالی نیز مانند پدرش با نادیده گرفتن تمام مجازات ها و تحریم های آمریکا، رودر روی آمریکا و سازمان ملل ایستاده و آنها را به طور مداوم تهدید به شلیک موشک هسته ای و بالستیک می کند.

ارتش کره شمالی نیز پیش از این طی اظهاراتی که در خبرگزاری رسمی این کشور منعکس شد، اعلام کرده بود که در صورت آغاز جنگ، پایگاه های نظامی آمریکا در کره جنوبی و تمام "مقرهای شرارت" مثل کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی در سئول را ظرف چند دقیقه نبود خواهد کرد.

ترامپ نیز پیش از آنکه اعلام کند مشکل کره شمالی را حل خواهد کرد، اعلام کرده بود که ناو هواپیمابر "یو اس‌ اس کارل وینسون" و سه فروند کشتی حامل سکوی پرتاب موشک را به شبه جزیره کره اعزام کرده است. وی صحبت از اعزام ناوگروهی متشکل از چند زیر دریایی می کرد. کره شمالی این اقدام را جنون آمیز خواند.

چین نیز روز جمعه گذشته به نوبه خود درباره آغاز جنگ در هر لحظه هشدار داده بود؛ "وانگ ای"، وزیر خارجه این کشور در این خصوص گفت که هر یک از دو طرف که آغازگر جنگ باشد، مسئول تاریخی اغاز جنگ خواهد بود و بهای آن را خواهد پرداخت. وی گفتگو را تنها راه حل این مسئله دانست.

روسیه نیز تمام طرف ها را به خویشتن داری دعوت کرده و با ابراز نگرانی شدید، درباره هر گونه اقدامی که ممکن است تحریک آمیز تلقی شود هشدار داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان

جزئیات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان 

تاریخ انتشار: 96/01/26 21:23 

فارس/ سازمان اداری و استخدامی جزئیات افزایش ۱۰ تا ۲۷ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان را تشریح کرد.

سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد، افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری با توجه به نرخ تورم به میزان 10% اعلام شد که 3% بیشتر از نرخ تورم اعلام شده است.

در جلسه مورخ 20/01/1396 هیأت محترم وزیران ، ضریب حقوق کارکنان دستگاههای اجرایی و میزان افزایش حقوق بازنشستگان ، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به تصویب رسید.

براساس قانون به دولت اختیار داده شده است به منظور حفظ قدرت خرید کارکنان دستگاههای اجرایی ، متناسب با نرخ تورم نسبت افزایش حقوق کارکنان اقدام نماید.

از این رو و براساس مصوبه شماره 5700/ت54204 هـ مورخ 26/01/1396، دولت تدبیر و امید با توجه به نرخ تورم سال 1395 که به میزان 7% اعلام شده است درجهت بهبود وضعیت معیشت کارکنان و بازنشستگان دستگاههای اجرایی ، حقوق کلیه حقوق بگیران اعم از کارکنان دولت و موسسات عمومی غیردولتی بیش از نرخ تورم و به میزان ده درصد افزایش یافته است. همچنین در اجرای بند (ب) تبصره (12) بودجه سال 1396 کل کشور حداقل حقوق کارکنان با 15 درصد افزایش به میزان 10 میلیون و 350 هزار ریال تعیین شده است.

اضافه می‌نماید، براساس مصوبه 5708/ت 54204هـ مورخ 26/01/1396 در مورد افزایش حقوق بازنشستگان وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، علاوه بر افزایش درصدی حقوق، در اجرای بند (هـ) تبصره (12) قانون بودجه سال 1396 کل کشور جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان سطوح پایین از افزایش بین 10 تا 27 درصد برخوردار خواهد شد به نحوی که حقوق هیچ بازنشسته‌ای کمتر از مبلغ یک میلیون و 150 هزار ریال نخواهد بود و جداول مربوط به افزایش امتیازات گروههای شغلی پایین تر از 20 میلیون ریال بازنشستگان حداکثر ظرف یک هفته از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

باز هم قالیباف!!

قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد 

تاریخ انتشار: 96/01/26 17:37 

آخرین خبر/ قالیباف با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش آخرین خبر دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم ثبت‌نام کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

بالاخره نامزد پوششی روحانی مشخص شد

اسحاق جهانگیری کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد 

تاریخ انتشار: 96/01/26 18:11 

گروه آخرین خبر/ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

ثبت نام محمد هاشمی

محمد هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد 

تاریخ انتشار: 96/01/26 11:24 

ایلنا/ محمد هاشمی رفسنجانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

محمد هاشمی رفسنجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و برادر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز صبح امروز با فرستادن نماینده‌ای به ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

نماینده برادر آیت‌الله هاشمی در پاسخ به خبرنگار ایلنا نمایندگی خود از طرف محمد هاشمی را تایید کرد و گفت آقای هاشمی خودش می‌آید.

محمد هاشمی خود نیز با حضور در وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: اگر شرایط مهیا باشد تا اخر می مانم و رقابت می کنم.

وی افزود: ثبت نام من یک تصمیم جمعى بود.

برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤالى پیرامون اینکه آیا شما کاندیداى شوراى عالى سیاستگذارى اصلاح طلبان هستید، گفت: من به صورت مستقل کاندیدا شدم.

هاشمی در پایان با بیان اینکه تا حدود زیادى به من تکلیف شده که حضور داشته باشم زیرا صحنه انتخابات پیش رو حساس است، خاطرنشان کرد: بنا بر توصیه هاى آیت الله هاشمى که بر ضرورت حضور بیش از یک نفر در انتخابات تاکید داشت، ثبت نام کردم.

در سابقه کاری محمد هاشمی، ریاست سازمان صداوسیما از سال ۶۷ تا ۷۲ دیده می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰

خدافظی عنایتی

برنامه ویژه باشگاه استقلال برای خداحافظی عنایتی 

تاریخ انتشار: 96/01/26 12:47 

کاپ/ باشگاه استقلال برای خداحافظی کاپیتان سابق خود برنامه های ویژه ای دارد.

باشگاه استقلال در شرایطی که رضا عنایتی اعلام کرده در بازی امروز می خواهد با هواداران این تیم خداحافظی کند و در پایان فصل کفش هایش را بیاویزد، برنامه ویژه ای برای این بازیکن دارد.

استقلالی ها کارت بازی رضا عنایتی برجای مانده از نخستین باری که با پیراهن آبی به میدان رفت را به شکل یک بنر مقابل رختکن تیم خود نصب می کنند تا از این بازیکن با این شکل یاد کنند.

همچنین پیراهن شماره 11 استقلال که متعلق به عنایتی بود در ابتدای بازی به او اهدا می شود تا کاپیتان فعلی صبا این پیراهن را برای همیشه با خود به خانه ببرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

وعده ی ۱۰۰ روزه یا گزارش ۱۰۰ روزه ؟

حسینی: دادن وعده 100 روزه و انکار آن یعنی فریب مردم 

تاریخ انتشار: 96/01/25 22:16 

فارس/ وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دادن وعده 100 روزه برای حل مشکلات و انکار آن چیزی جز فریب مردم نیست.

سیدمحمد حسینی در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه افرادی می‌خواهند حتی با تنفس مصنوعی این دولت را در دست خود نگه‌ دارند، اظهار داشت: افرادی می‌خواهند این را تلقین کنند که کشور مشکلی ندارد، از سوی دیگری هم که کاندیداهای ضربه‌گیری در این عرصه ورود پیدا می‌کنند تا بتوانند در زمان تبلیغات از دولت حمایت کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: در نهایت یک نفر در این انتخابات منتخب مردم می‌شود که باید آن فرد را به عنوان رئیس‌جمهور پذیرفت.

حسینی با بیان اینکه شورای نگهبان ملاحظه هیچ فردی را نمی‌کند، گفت: نیروهای ارزشی و انقلابی در شورای نگهبان حق و دین خود را ادا می‌کنند.

وی اظهار داشت: میلیون‌ها نفر در روز تبلیغات وعده صد روزه برطرف کردن مشکلات را دیده بودند اما امروز وعده دهنده آن را انکار می‌کند که این فریب مردم است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت رشد داشته است اما رشد در نقدینگی و مشکلات معیشتی، افزود: افرادی که به‌عنوان نیروهای جمنا معرفی‌ شده‌اند افرادی کاملاً انقلابی هستند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به صدا و سیما گفت: از صدا و سیما تشکر می‌کنیم که سفرهای اخیر وزرای دولت که همگی انتخاباتی است را بسیار قوی پوشش می‌دهد!

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: افتضاح بزرگی که در صندوق ذخیره فرهنگیان به وجود آمده است برای این دولت بسیار گران تمام می‌شود.

وی اظهار داشت: در این دولت علی‌رغم اینکه بسیار اعلام شد که وضعیت مالی دولت خراب است هزینه‌های زیادی شد که این هزینه‌ها در زمینه عمرانی نبوده است بلکه درزمینهٔ سفرهای بهتر وزرا بوده است چون وزرا باید حتما با هواپیمای خصوصی با هزینه‌های بسیار کلان سفر می‌کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: در هر زمینه‌ای که نیروهای انقلابی و ارزشی و همچنین فرماندهان جنگ حضور پیدا کردند توانستیم اقدامات بسیار خوبی را انجام دهیم و پیشرفت کنیم ولی در این دولت به این روحیه اعتقادی نیس.

موافقین ۰ مخالفین ۰

سعید جلیلی نمی آید...

آخرین خبر : فارس مدعی شد: «سعید جلیلی» در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام نخواهد کرد 

تاریخ انتشار: 96/01/25 19:49 

فارس/ سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام نخواهد کرد.یک منبع مطلع به فارس گفت: دلیل این موضوع یکدلی و وحدت نیروهای انقلابی برای پایان کار دولت حسن روحانی بوده است و پیش‌بینی می‌شود سفرها و برنامه‌های گفتمانی سعید جلیلی با قوت بیشتر ادامه داشته باشد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰
*post_image*